Sanat Akademi

tr

Dil Seçimi

Stüdyo Kiralama

Bireysel ve Kurumsal Etkinlikleriniz İçin Kiralık Stüdyo Sanat Akademi Ayrıcalığıyla…

Eğitimleriniz ya da atölyeleriniz için kiralık stüdyo arıyorsanız ya da fotoğraf ve video çekimleri yapacağınız donanımlı bir stüdyoya ihtiyacınız varsa doğru adrestesiniz!

Müzik provalarından fotoğraf çekimine, dans workshoplarından konferans ve seminerlere kadar farklı amaçlarınız için stüdyo kiralama desteği sunuyoruz. Geniş ve konforlu, özel olarak dekore edilmiş stüdyolarımızda ihtiyacınız olan tüm sunum ve eğitim teknolojilerini, kamera ve ışıklandırmaları, ses kayıt cihazları ve enstrümanları bulabileceksiniz. Kiralık stüdyo hizmetimizden yararlanarak keyifli bir toplantının, eğlenceli bir dersin, emek verdiğiniz bir reklam çekiminin tadını çıkaracaksınız.

Tamamen beklentilerinize ve ihtiyaçlarınıza yönelik hazırlanan stüdyolarda projelerinize hayat vermek isterseniz Sanat Akademi stüdyo kiralama hizmeti ile hemen tanışın…

Stüdyo kiralayarak firmanıza ya da girişiminize kurumsal bir imaj katabilir, organizasyonunuz için gerekli teknik altyapıyı daha ekonomik bir şekilde karşılayabilirsiniz.

stüdyo kiralama

Stüdyo Kiralama Danışmanınıza Sorun

Kiralık Stüdyolarımıza Yakından Bakın! Siz de Sanat Akademi’nin Kaliteli Salonlarının ve Organizasyon Hizmetlerinin Tadını Çıkarın…

Müzik provaları, dizi, film, fotoğraf ve reklam çekimleri, workshopları ve şirket eğitimleri için kiralık stüdyo hizmetimizden yararlananların Sanat Akademi’deki keyifli anlarını video ve fotoğraflarımızdan inceleyin. Stüdyolarımızı ve imkanlarımızı yakından görmek için bizi ziyaret edin…

Tüm videolarımızı görmek için YouTube hesabımızı ziyaret edebilirsiniz: YouTube

Tüm fotoğraflarımız için Instagram hesabımızı ziyaret edebilirsiniz: Instagram

kiralık stüdyo

Geniş ve Konforlu Stüdyolar

Sizin için tüm detayları düşünüyoruz… Farklı büyüklüklerdeki kiralık stüdyo seçeneklerimizle organizasyonlarınıza kalite katın!

Sanat Akademi olarak 30 m²’den 90 m²’ye kadar geniş ve konforlu stüdyolarımızda firmalara, girişimcilere, eğitmenlere, müzisyenlere, fotoğrafçılara ve prodüksiyon ekiplerine yüksek kalite standartları, etkinliklerine özel imkanlar sunuyoruz. Kiralık stüdyolarımızın her birinde kaymaz parke zemin, ısıtma/soğutma ve havalandırma sistemleri, yüksek tavan ve ses yalıtımı, internet bağlantısı ve müzik donanımı gibi ihtiyaçları karşılıyoruz.

15 yıllık eğitim sektörü deneyimimiz ve MEB ruhsatlı eğitim kurumumuzla sizlere stüdyo kiralama hizmeti vererek memnuniyetinizi düşünüyoruz.

Özel Dekorasyon ve Tasarım

Kiralık stüdyolarımız sadece ferah ve güvenli değil aynı zamanda şık ve dekoratif detaylara sahip. Türkiye’nin sanat merkezi Sanat Akademi’de sıradanlığa yer yok…

Danstan müziğe, fotoğraftan resme kadar farklı sanat eğitimlerinin verildiği kurumumuzda kiralık stüdyolarımız özel olarak dekore edilmiş olup modern mobilyalar, minimal bir dekorasyon, canlı renkler ve eşsiz bir tasarıma sahiptir. Tuğla duvarlar, metal aksesuarlar, rustik kapılar ve ışıklandırmalar ile kiralık stüdyolarımızda kalıpların dışına çıkıyoruz!

Özgün dekorasyonumuzu ve özenle hazırlanan kiralık stüdyolarımızı yakından görmeye ne dersiniz?

stüdyo kiralama fiyatları
kiralık stüdyo fiyatları

Araç- Gereç ve Teknik Donanım

Kiralık stüdyolarımızın tamamında araç gereç, eğitim teknolojileri ve her türlü teknik donanım sorunsuz bir deneyim yaşamanız için düşünüldü!

Her birini özel olarak hazırladığımız stüdyolarımızda; yüksek tavan ve özel akustik, müzik ve ses sistemleri, projeksiyon, perde, beyaz tahta, stüdyo ışıkları, çekim aksesuarları, klima ve havalandırma sistemleri ve şık mobilyalar var. Ayrıca ihtiyaç duyduğunuz ve talep ettiğiniz tüm özel isteklerinizi de kısa sürede karşılıyoruz! Eğitim, çekim, toplantı ya da provalarınız için aklınıza gelecek her şey akademide…

Sanat Akademi stüdyo kiralama hizmetinde yok yok! İster günlük ister haftalık isterseniz aylık kiralayın, yüksek kalitenin bizim için standart olduğunu fark edeceksiniz…

Merkezi Konum

Sanat Akademi, İstanbul’un merkezi ilçelerinden biri olan Bakırköy’de sizlere stüdyo kiralama ayrıcalığı tanıyor…

Kiralık stüdyonuz yanı başınızda olsun ister misiniz? Bakırköy İncirli’de yer alan eğitim kurumumuz, İncirli metrobüs durağına 7 dakika, Bakırköy metro istasyonuna 5 dakika, İncirli E-5 otobüs durağında 4-5 dakika yürüme mesafesinde! Ayrıca minibüs ve taksi gibi ulaşım seçeneklerinden de yararlanabileceğiniz bir konumda. Bakırköy sahiline ise otobüsle 15 dakikada ulaşabiliyorsunuz.

İster aracınızla ister toplu taşıma ile gelin, vaktinizin çoğunu yolda değil stüdyoda harcayacaksınız. Özel otoparkımız, geniş imkanlarımız ve güler yüzlü ekibimizle sizleri bekliyoruz…

günlük kiralık stüdyo
saatlik stüdyo kiralama

MEB Ruhsatlı Kurum Güvencesi

Sanat Akademi, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir eğitim kurumunun kalitesini deneyimlemeniz için stüdyolarını sizlere açıyor…

Kiralık stüdyolarımızın büyüklüğünden ekipman ve araç-gereç yeterliliğine, acil çıkış ve yangın merdivenlerinden sosyal alanların çeşitliliğine kadar MEB standartlarının tamamına uygun, güvenli bir binada ve keyifli bir atmosferde toplantılarınızı, eğitimlerinizi ve provalarınızı yapmanızı sağlıyoruz. Sizlerin kaçak ve merdiven altı stüdyolarda vaktinizi ve paranızı boşa harcamamanızı istiyoruz.

Her geçen gün gelişmeye ve kendimizi geliştirmeye devam ediyor, stüdyo kiralama başta olmak üzere tüm hizmetlerimizde uluslararası standartları gözetiyoruz.

stüdyo kiralama fiyat

Günlük Kiralık Stüdyo

Organizasyonlarınıza Özel Stüdyo Kiralama Fırsatı!

Bilgi Al

Türkiye’nin En Kapsamlı Sanat Akademisi – Stüdyo Kiralama Hizmetleri

15 yıllık sektörel deneyimimiz, Avrupa standartlarında hazırlanmış kiralık stüdyolarımız ve güler yüzlü danışmanlığımızla kurumsal ve bireysel etkinliklerinizde fark yaratmanızı sağlıyoruz! Siz neler beklediğinizi anlatın, biz Sanat Akademi olarak daha fazlasını sunalım…

Ekipman Desteği

Müzik provaları, fotoğraf ve video çekimleri, dans pratikleriniz için ışıktan kayıt cihazlarına, enstrümandan kameralara kadar tüm ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.

Eğitmen ve Asistan

Alanında uzman eğitmenlerimizle atölyeleriniz ve workshoplarınıza destek oluyor, bilgi ve deneyimimizden yararlanmanızı sağlıyoruz.

Yiyecek Hizmetleri

Stüdyomuzda gerçekleştireceğiniz etkinliklere özel yeme – içme ve ikram desteği sağlıyor, konuklarınızı ağırlamanıza yardımcı oluyoruz.

Görsel ALT Başlığı

Sosyal Alanlar

Sanat Akademi olarak Sanat Cafe ve bahçemizde etkinlik ve organizasyonlarınızı gerçekleştirmenize olanak tanıyor, tüm süreci sizin yerinize planlıyoruz.

Sahne ve Dekor

Konferans ve seminerlerinize özel sahne kurulumu, atölye ve provalarınız için dekor hazırlıkları yapıyor, memnuniyetinizi düşünüyoruz.

IT Desteği

Stüdyo kiralama sonrası tüm süreçte yanınızda yer alarak olası teknik aksaklıkların önüne geçiyor, profesyonel IT departmanımızla sorunlarınızı hızla çözüyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Stüdyo kiralama fiyatları; stüdyonun günlük, haftalık ya da aylık kiralanmasına, stüdyodaki araç-gereç ve ekipman imkanlarına, stüdyonun büyüklüğüne, dekor, kostüm vb. taleplere göre belirlenmektedir. Sanat Akademi kiralık stüdyo fiyatları hakkında bilgi almak için iletişim numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Kiralık stüdyolarımız 30 m²’den 90 m²’ye kadar farklı büyüklüklere sahiptir. Kiralık stüdyolarımızda; yüksek tavan ve boydan boya ayna, kaymaz parke zemin, ses yalıtımı, hoparlör, projeksiyon, perde, beyaz tahta, spot ışıklar, masa ve sandalyeler bulunmaktadır. Kiralık stüdyo ihtiyaçlarınızı karşılarken beklentilerinize özel ekstra imkanlar da sağlanmaktadır.

Kiralık stüdyo; müzik ve dans provaları, tiyatro ve gösteri çalışmaları, ses kayıt, dizi, film ve reklam çekimleri, yoga ve pilates atölyeleri, sanat workshopları ve kurumsal toplantılar için uygundur. Kiralık stüdyolarımızda kişi ve kurumlar her türlü etkinlik ve organizasyonlarını gerçekleştirebilirler.

Öğrencilerimize özel stüdyo kiralama ücreti %50 indirimlidir. Öğrencilerimizin müşteri görüşmelerini yapmaları, uzmanlık alanlarıyla ilgili pratik ve uygulama deneyimi kazanmaları için stüdyo kiralama fiyatlarımızı daha ekonomik seçeneklerle sunmaktayız.